Tema: Re: Grindininės kolonkės
Autorius: Zyza
Data: 2020-11-05 16:48:20
Mano įspūdžiai so far, prabėgom klausiau Muzikiniam garaže:
* Dynavoice DF-8 - toks jausmas, kad didelės kompiuterinės kolonkės,
užgožiantys bosai, absoliučiai jokio wow efekto
* Monitor Silver 500 - bent jau žemi subalansuoti, bet wow efekto nėr
* Focal 926 - gražus dizainas, kad jas kur, garsas jau sakykim neblogas
visai, tikrai patiko
* Oberon 7 - nu toks "ok" variantas, gal turėsiu omeny
* Monitor Bronze 500 - keista, bet būtent šitas paleidus supratau kas
yra "sound stage" - kosmiškai patiko, vat to ir ieškojau - erdvės :) Bet
įtariu čia labai pastatymas turi reikšmės, nes nu kažkaip sunku
paaiškint kodėl bronze man pasirodė geriau nei silver

Hifi centre buvau, nu gal reiks dar tų Q Acoustics paklausyt, bet ghem,
iš visų konsultantų iki tol regėtų nu... nežinau. Jei Belcanto
išsiaiškino ir iš ko sienos padarytos prieš rekomenduojant, tai čia buvo
tiesiog maždaug "nu... mažai tas 1k €, mažai".