Tema: Re: Grindininės kolonkės
Autorius: Zyza
Data: 2020-11-05 20:27:31
Tai va, o aš klausiau tuo tarpu kai šalia kitas vadybininkas intensyviai
su pakavimo juosta dirbo :DD Reiks būtinai dar kartą nuvažiuot ir ramiai
paklausyt. Bet ten didelė patalpa, čia irgi įdomu kaip pas mane skambės
3x mažesniam kambary. Beje esu mėgėjas būtent tyliai klausytis, net ir
būnant vienas pasileidžiu maždaug taip (ar vos mažesniu garsu), kad
tarsi nekeldamas balso galėtum tuo metu su žmogum ramiai šnekėtis.