Tema: Re: Grindininės kolonkės
Autorius: Zyza
Data: 2020-11-21 16:08:43
Dar truputį įspūdžių, šį kartą jau su savo muzika ėjau (į belcanto.lt):

* Monitor Bronze 500 - kitaip padėtos (kambario vidury, ne prie sienos)
ir jau kažkaip pakankamai simple skambėjo, nors negali sakyt - normalu
tarsi, bet 4/5 man
* Cabasse Jersey MC170 - į vienus vartus by a long shot... Erdvė
kosminė, detalumas kosminis, žemi - ten kur jų reikia, bet kinui ir
elektroninei muzikai vis tiek sub'o reiks nori nenori. Kol kas visiškas
favoritas.
* Mission QX-4 - neblogai, bet jei dažnių registrą paskaidytumėm nuo 1
(žemi) iki 5 (aukšti), tai ties "2" kažkaip vos per daug išreikšti,
nelabai tas patiko. Bet detalumas - aukštumoj, vos blogiau nei Cabasse.
* Wharfedale... regis Evo 4.4 buvo - neblogai, bet ne tiek, kad už jas
tiek mokėt. Sakykim panašiai į Cabasse, skirtumas nebuvo labai didelis.