Tema: Re: Grindininės kolonkės
Autorius: Zyza
Data: 2020-11-05 18:24:09
On 2020-11-05 17:46, neratoblogo wrote:
> Kaip matau biudžetas jau kiek padidėjo, nes Focal 926 - ~2000 už porą.
> Jei šias imsi, nuoširdžiai pavydėsiu  :)

Neeeeee, tiesiog šiaip įdomumo dėlei paleido :)

> Belcanto, mano nuomone, profesionalūs burtininkai :) Esu pas juos ir
> pats pirkęs ir klausęs ką kitiems pirkėjams pasakoja. Moka istorijas
> pasakoti. Nesakau, kad meluoja, bet rekomenduoju su šiokiu tokiu
> atsargumu į visas jų kalbas žiūrėti. Juk klausysi tu, o ne patarėjas :)

Nu gal, tiesiog prieš tai esu pirkęs pas juos aparatūrą (gūdžiais 2007
m.), tai tuom išsiskyrė iš visų konsultantų, kad nekišo brangiausio
varianto (netgi atkalbėjo truputį) ir tikrai nusipirktas variantas ilgai
džiugino.

> Bet dėl kambario jie teisūs - kambario akustika iš tiesų viską ir
> nulems. T.y. net geriausios kolonėlės patalpoje su prasta akustika
> nedžiugins.
>
> Muzikinis garažas, man dar pasiūlė, jei nuspresčiau pirkti pas juos, už
> nedidelį mokestį atvežti du skirtingus modelius, kad būtų galima
> pasirinkti pagal tai, kaip skamba savo namuose.

Oho, čia įdomu... Būtinai tą reikės turėt omeny, nes dabar sunkus
variantas - viena kolonkė stovės kampe, o kitą už nugaros turės langą
per visą aukštį. Belcanto sakė turėsiu bėdų, nu bet... žiūrėsim :)

> Parašyk, kai išsirinksi ir pasistatysi namie - įdomu rezultatas :)

Sure :) Tik biški užtruks gal vos vos - mėgstu išsamiai rinktis :D