Tema: Re: Grindininės kolonkės
Autorius: neratoblogo
Data: 2020-11-05 14:05:54
Trumpai klausiau, bet man nepatiko nei išvaizda, nei skambesys, nei
brand'as :)

Dar prisiminiau, kad klausiau (ne savo namų aplinkoje):

Monitor audio Bronze 6 - trūko žemų gylio, dominavo priešbosis. Taip pat
buvo duobė viduriniame diapazone: vokalai tylesni ir žinau, kad tai
nervuotų kai žiūrėčiau kino filmus, nes dialogus prasčiau girdėčiau.

Monitor Audio Silver 200 - man patiko, mano skoniui gerai subalansuotos.
Nieko negali prikišti, išskyrus kainą, išvaizdą (skonio reikalas) ir
tai, kad, kas trečias kaimynas jas turės :)