Tema: Re: Grindininės kolonkės
Autorius: neratoblogo
Data: 2020-11-05 17:46:44
Kaip matau biudžetas jau kiek padidėjo, nes Focal 926 - ~2000 už porą.
Jei šias imsi, nuoširdžiai pavydėsiu  :)

Belcanto, mano nuomone, profesionalūs burtininkai :) Esu pas juos ir
pats pirkęs ir klausęs ką kitiems pirkėjams pasakoja. Moka istorijas
pasakoti. Nesakau, kad meluoja, bet rekomenduoju su šiokiu tokiu
atsargumu į visas jų kalbas žiūrėti. Juk klausysi tu, o ne patarėjas :)

Bet dėl kambario jie teisūs - kambario akustika iš tiesų viską ir
nulems. T.y. net geriausios kolonėlės patalpoje su prasta akustika
nedžiugins.

Muzikinis garažas, man dar pasiūlė, jei nuspresčiau pirkti pas juos, už
nedidelį mokestį atvežti du skirtingus modelius, kad būtų galima
pasirinkti pagal tai, kaip skamba savo namuose.

Parašyk, kai išsirinksi ir pasistatysi namie - įdomu rezultatas :)