Tema: Re: Grindininės kolonkės
Autorius: shadow
Data: 2020-11-05 20:08:23
"Zyza"> wrote in message> Mano įspūdžiai so far, prabėgom klausiau
Muzikiniam garaže:
> * Dynavoice DF-8 - toks jausmas, kad didelės kompiuterinės kolonkės,
> užgožiantys bosai, absoliučiai jokio wow efekto

    -stai cia ir isryskeja savos ausys/pomegiai/prioritetai...
Nenuostabu, kad muzgarazas pasiule DF-8. Tai pas juos (ir ne tik) vienos
perkamiausiu koloneliu. 'Akuratniai' subelsta akustika uz priimtina kaina
tiems, kas nenori permoket, bet isigyti 'universalu' daikta. Juolab, kad net
ir fazoinvertoriu gali palikti atvira kur nori (priekis/galas), kas gausiai
praplecia ikomponavimo galimybes. Svedai bando isitvirtinti viename is
'tirsciausiu' segmentu. Ir negali sakyti, kad jiems nesiseka - beveik nera
nusiskundimu is pirkeju, apart - truksta boso...  :) Daznas jas iskart
komplektuoja su subu.
Mano manymu wow efekto nera pagr todel, kad jos ganetinai tikslios (nedaug
ka duoda is saves): ryskus auksti (yra galimybe reguliuoti -2/+4dB), aiskus
viduriai (derinami su aukstais) ir tikslus (nebaubiantis), dinamiskas, bet
negilus ('pavirsinis') bosas.
Itariu jog del kevlaro. Bo kiek esu klauses 'kevlariniu' - visur zemi lyg
plastikiniai. Tartum visu bosai/kontrabosai su nailoninem stygom. Todel
sioje kategorijoje man arciau dusios popierius ir, aisku - dydis.

> * Oberon 7 - nu toks "ok" variantas, gal turėsiu omeny

    -o man labai patiko klausant tyliai. Ypac akustine muzika:
'jaukus/siltas' (firminis Dali) garsas. Manau labai tiktu nedidelej, baldais
prigrustoj patalpoj. Taciau pakanka kiek labiau pagarsinti ir (mano ausiai)
viduriai susiplaka su bosais. T.y. pastarieji 'paauksteja' ir ima dominuoti
zemesni vidutiniai. Tartum bugnu 'backa' kas pakeistu 'floor'u'.
    Abu komplektai buvo jungiami prie 2 skirtingu Denon'u bei kazkurio Onkyo
(tiksliu modeliu jau nebepamenu)