Tema: Re: Akli testai, kodėl jie "neveikia" ,dar kartelį..
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2014-03-16 01:40:38
o tu gal irgi skiri kokakola mazose skarbuonkese ish assorti nuo banbaliu
ish maximos ir makdonaldo? ;)

"eMJei"  wrote in message news:lg2hpb$t9q$1@trimpas.omnitel.net...

realiai mistikos jokio nera, jungi klausi, perjungi klausai, vel
perjungi klausai. Su savim zaisti aklus audio testus - nezinau kas taip
daro.

Pvz imkim kokakola, paragaunu dietine, paragauu original, ir man pakanka
to kad mano skonio receptoriai SAKO dietine yra shudas. man nereikia
aklu testu del to. tas pats ir audio. Aklas testas nebent tik ant
idomumo kai gera nuotaika ir ner ka veikt... :)