Tema: Re: Akli testai, kodėl jie "neveikia" ,dar kar telį..
Autorius: locked
Data: 2014-03-10 22:21:18
"CodeC" <c@c.c> wrote in message news:lfl5em$ho6$1@trimpas.omnitel.net...
> kad skirtumas tarp ethernet kabeliu yra (buna kartais) tai tikrai.
> kur tiksliai - nenagrinejau ir netyrinejau. bet buna kad pajungi i test
> setup'a kabeli, leidi srauta ir nevaro, t.y. varo akivaizdziai per mazai.
> pajungi kita kabeli ir varo dugnais. bet siaip tada toki kabeli tiesiog
> ismeti ir tiek, nes ten akivaizdziai kazkur brokas yra, arba jungtyse,
> arba suvytas prastai, arba susidevejes susilankstes labai kurnors, gal
> sarvo nebera ar pan. bet tikrai savo akim esu mates, kai ant gigabito varo
> tik 700 mbps pvz, arba net ne taip ziauriai, bet vienas kabelis varo pvz
> [...]

as irgi mates neteisingai uzspaustu/suvytu ar sugadintu laidu, aisku krenta
greitis, viskas iprasta. cia norejau pabrezti, kad net esant nukritusiam
greiciui, to likucio audio sistemoje daugiau nei pakaks. o jei ne, tai kris
ne kazkokia kokybe ar scenos gylis susitrauks :D, o tiesiog prades
trukineti. man tik juokinga tai, kad tie zmogenai nesupranta kurias audio
sistemos vietas reikia gerinti (kurios turi didele arba tebunie net ir
nykstamai maza itaka), o kurios - itakos garso kokybei neturi visai