Tema: Re: Akli testai, kodėl jie "neveikia" ,dar kartelį..
Autorius: Sail
Data: 2014-03-12 08:16:25
Zinoma, yra dalis tiesos. Pvz jei as pasisiosiu palangoj i jura, tai tikrai
pakeis chemine sudeti. Kas gali paneigti, kad kokioj Portugalijoj vandenyne
nepasijus skirtumas?

Tiesa, to skirtumo portugalijoj taip konkreciai nieks pajust pagal prasyma
gal ir nesugebes. Per daug kintamuju, pvz kaip uz 500 metru nuo matavimo
vietos i vandenyna iseinantis Porto miesto kanalizacijos vamzdis.

Bet skirtumas yra!