Tema: Re: Akli testai, kodėl jie "neveikia" ,dar kartelį..
Autorius: eMJei
Data: 2014-03-15 23:02:47
geresnis = brangesnis stereoptipą aš jau seniai nurašęs. Neveikia. ir
neįdomu. Nors tiesa, galim išvest gan aiškią priklausomybę- kuo
brangesnį daiktai, tuo didesnė tikymybė tarp jų atrasti rimtų dalykų ir
tuo mažiau brudo. Vėlgi su išlygomis ir ribomis.

Išleidęs daugiau pinigų - junti didesnį malonumą - yra absoliučiai
klaidingas galvojimas. Yra priešingai - man smagiau išleisti KUO MAŽIAU.
Apskritai nekenčiu per brangių daiktų. Kiekvienas neapdairiai išleistas
$30 - kainuoja man vinilą kurio labai noriu.

Marketingas rimto audiofilo neveikia. Vienas kas tikrai veikia, tai kaip
tas komponentas (kabelis) groja TAVO sistemoje, su TAVO įrašais - or
kaip jis atsilaiko prieš jau turimą komponetą (kabelį).