Tema: Re: Akli testai, kodėl jie "neveikia" ,dar kartelį..
Autorius: CodeC
Data: 2014-03-13 19:55:11
On 2014.03.13 11:26, Kesha wrote:
> Žinok neeksperimentavau (paprasčiausiai gaila laiko ir pinigų)...
> Pagal teoriją, tipo kabina tą galą ant kurio užmautas ekranas į priėmima
> aka rodyklė rodo jį, ir visi visatos triukšmai nepatenka vidun, tik pure
> garsas :)

teorija patvirtinta praktikoje yra tokia ir skritoma siame kontekste i
du atskirus atvejus:

a) ekranuoto laido sarvas yra vienas is laidininku, kuriuo perduodamas
signalas. tai yra didziuma dauguma atveju. t.y. supaprastintai tai
reiskia SE (single ended) iejima. kabelio viduje yra dar vienas (antras
laidininkas, kuriuo perduodamas signalas. siuo atveju jokiu skirtingu
galu ir krypciu nera ir buti negali, nes kabelio ekranas yra ir turi
buti prijungtas abiejuose kabelio galuose, nes kitaip nebus signalo :)

b) ekranuoto laido sarvu signalas neperduodamas
siuot atveju laido viduje yra ne vienas, bet du laidinkai, kuriais ir
perduodamas signalas. t.y. simetrinis, diferencialinis iejimas. tokiu
atveju kabelio ekranas yra tai ir tik tai ka sako pats pavadinimas.
tokiu atveju jis yra ir turi buti prijungtas tik viename gale ir tas
galas turi buti jungiamas prie imtuvo (t.y. stiprintuvo o ne grotuvo).
taip yra del to, kad nesigautu 'ground loop'.

antras variantas aktualus tik tada, kai kabelis yra ilgas. t.y.
projektuojant sistema, reik rinktis aparatura su diferencialiniais
isejimais ir iejimais, jeigu planuojamas didelis atstumas tarp
komponentu. jeigu atstumas metras - pilnai uztenka SE.