Tema: Re: Akli testai, kodėl jie "neveikia" ,dar kartelį..
Autorius: CodeC
Data: 2014-03-15 23:57:47
On 2014.03.15 00:57, eMJei wrote:
> [...]
> , kai įsigyji lauktas, geras kolonėles... nekantraudamas jungi prie
> turimo (dar nepakeisto) stiprintuvo - galvoja tik viena mintis "protingi
> dėdės kalba kad kolonėlės 90 proc. įtaka, o stiprintuvas 10 proc.
> vadinas turėsiu gal ir nepilną bet afigieną malonumą"... ir su dideliu
> nusivylimu, po maždaug 0,5-1h perklausos supranti kad garsas šūdinas.
> Viską išjungi ir eini laukt tos dienos kai į namus parsineši adekvatų
> stiprintuvą.
>
> Tokia vat reali istorija. Klokit savas. Iš patirties. Diskutuosim.

nu tai as tau ju jau esu pripasakojes, bet jau visos istorijos, kurios
nepakeliui tavo relgijos tiesoms - netinkamos.
o visos jos mazdaug tokio lygio - ateina apsiputojes audiofylas su
istreniruotais smegenu centrais apsikabines stipriaka uz daug kilolitu.
sedi, klauso ir neatskiria jo nuo TDAxxx mikruskes ant laidu pakabintos,
aka stiprintuvo, kurio savikaina 50 Lt gal ir siekia.
jau nekalbant, kad net koloneliu daznai neskiria, kur realiai atskirt
galima (nors nera lengva) jei tikrai ausis turi, o ne tiki, kad jas turi.
bet kai sedi ir ziuri akis ismeiges i savo lempu sodeli, tada jau viska
girdi. taip, kaip kazkas liepe girdet.