Tema: Re: Akli testai, kodėl jie "neveikia" ,dar kartelį..
Autorius: locked
Data: 2014-03-13 11:12:25
o is tikro kaip ten yra?

dar prie to pacio, nes sitoje citatoje daug tiesos :)
"o siaip, isikalk i galva viena paprasta trumpa tiesa - ten kur girdisi
skirtumai tarp laidu, sistemoj yra kazkas (kazkuri dalis) SMARKIAI
bloga.  normalioj sistemoj skirtumo tarp laidu nera ir buti negali."

is pradziu pagamina sudina aparatura kuri padaro taip (pvz nesuderina
isejimo varzos), kad nereiksmingi laidu parametrai pradetu itakoti
reikaliukus, o paskui ziurek del tokiu "kliaksu" ir laidams rinka atsiranda