Tema: Re: Akli testai, kodėl jie "neveikia" ,dar kartelį..
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2014-03-13 23:40:11
nu blenba. o atrode kad fokalai jau net notraukose skanba ;)

"eMJei"  wrote in message news:lft3pe$if2$1@trimpas.omnitel.net...

As Martin logan paemiau kaip pvz nes didesnis wau efektas pirma karta
isgirdus. Cia savotiskas ausims, pripratusioms prie dinaminiu koloneliu,
shokas...elektrostatines yra kazkas TOKIO. Focal Utopia tokio WAU efekto
neturi. Tannoy spintas kiek stengiausi isgirsti nepavyko per
audiogourmet. Bet skirtingai ne Codeko ar Locked stiliumi, nesakau kas
shuuudas:) ir maikiu nepleshau. Kitoj aplinkoj kitu laiku...