Tema: Re: Akli testai, kodėl jie "neveikia" ,dar kar telį..
Autorius: locked
Data: 2014-03-10 09:42:27
"Jonas Vingis" <jonas.vingis@kaimas.lt> wrote in message
news:lfjmj7$fd2$1@trimpas.omnitel.net...
> Aš rašinėju dėl to, kad kabelio kokybė visada įtakoja juo perduodamo
> signalo kokybę.

o kas gincijasi? tu gal tiesiog nesupranti, kiek sudinas turi buti kabelis
kad itakotu skaitmenini signala, t.y. apverstu nulius i vienetus ir
atvirksciai? (ir net ir sita situacija ethernet atveju istaiso protokolo
klaidu taisymas). tad vel gi, apie ka kalbam?

> Iki tam tikros ribos ta įtaka būna niekinė, nuo kažkurios ribos ji jau
> juntama.

tai va BUTENT, tame ir reikalas, kad kai srautas skaitmeninis ir dar
buferizuotas, to kabelio itaka bus NULINE, isskyrus atvejus kai jo kokybe
yra ant tragiskos ribos, o tokiu lievu kabeliu NEBUVO NERA IR NEBUS. cia ir
yra skaitmenos pranasumas. tad apie ka kalbam? kokia prasme kalbeti apie
situacija (t.y. neisivaizduojamai sudina kabeli) kuri yra teisinga, bet
realybeje nesutinkama? tiesiog paplepet noras uzejo?

> Ir nelabai suprantu kodėl kalboje apie kabelių įtakai analoginiam
> signalui, tu staiga puolei čia pasakoti apie skaitmeninio srauto
> perdavimą. Tai du labai skirtingi dalykai.

nesupratau :D tai kad paskutinese zinutese kalba butent ir ejo apie ethernet
kabeli (ir apie ji uzsiminiau ne as), t.y. skaitmenini signala. o gal tavo
manymu ethernet kabeliu vaiksto analogas? gal tu issimiegok, nes atrodo
neseki minties ir rasai bele rasyt ;)