Tema: Re: Akli testai, kodėl jie "neveikia" ,dar kartelį..
Autorius: eMJei
Data: 2014-03-10 00:13:27
visu pirma as nei tikiu nei netikiu - as nusiperku /pasiskolinu/ ir
namie savo sistemoje prasktiskai patikrinu, pakaitialioju. Man kitu
nuomones idomios, bet visiskai nereiksmingos (nes ne jie priima sprendimus).

i tavo uzduota klausima, mano atsakymas tau nepatiks - ehernet kabelio
paprasto su gamintu audio gamintoju , nesu lygynes savo sistemoje todel
nuomones neturiu. jeigu idomu - I media grotuva is rozetes sienoje
(kurioje std. utp) nutiestas paprastas utp kabelis. tiesa as jo kaip
klausymo o ne foninio ar filmu objekto beveik nenaudoju.