Tema: Re: dar apie irasu kokybe
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2014-02-17 00:26:03
dok linka koky gera apie knopflery jei nesunku.
o peidzas su savo dvieju mikrafu bajreis tai legenda ;)

"CodeC"  wrote in message news:ldrdni$u21$1@trimpas.omnitel.net...

On 2014.02.17 00:15, shimtas kinieciu wrote:
> o zinai kaip jimmy page'as savo gitaras yrashinejo?
> ir gal gali ishvardint pavardem kas daugeu uz jy supranta apie garsa? ;)

ne mano stilius supratima ir pimpalo ilgi SI vienetais matuot.
gali ir apie Marko Knopflerio gitaras paskaityt, irgi idomu visai.
ir ka gyvai pasakoja filme irgi idomu.
as paskaitysiu apie page'o. subjetyviai, man dire straits irasu kokybe
visa galva geresne uz led zeppelin, nors muzika patinka ir vienu ir kitu.