Tema: Re: dar apie irasu kokybe
Autorius: Virgis
Data: 2014-02-16 19:45:51
2014.02.16 19:29, Dainiushas rašė:
> na taip, gal per plačiai užgriebiau. Mikrofonai, patalpos - yra niuansų.
> Kaip ir su garsiakalbiais. Bet nepriskirčiau to menui. Jei skiriasi -
> tikrai yra išmatuojami charakteristikų skirtumai :)

Tai aišku, kad yra, negi sakau, kad ne. Aš kalbėjau apie garso
režisieriaus, kaip savo amato meną. Jei taip pagalvojus, gal atkūrimo
aparatūroje ir laiduose yra skirtumų? Gal ir ten yra savotiškų "menininkų"?
Apskritai, muzikoje yra begalės niuansų, beje, sunkiai pamatuojamų... O
Kodekas man draudžia kalbėti apie dūdas ir fortepijonus. Jų pagalba ir
išgaunama muzika. Apie kompus ir plastmases aš nekalbu, ten jokio
skirtumo niekur nėra, nei aparatūroje, nei laiduose. Tik šlamšto krūva.

Virgis