Tema: Re: dar apie irasu kokybe
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2014-02-17 00:09:36
hehe, motorhedai ikishiol per koncus sako:
hello we are motorhead we play rockenroll
tai suprask dabar kastenkas  ;)

"CodeC"  wrote in message news:ldrbl7$t76$1@trimpas.omnitel.net...

On 2014.02.16 23:32, Dainiushas wrote:
> ne, na tu čia truputį ahujel :). Paklausyk kokią SaraK, Ana Caram. Arba
> The Body Acoustic kokį nors.
>
> Nors pradžiai, gal demo diskus, ten ir papasakoja truputį kas prie ko
> kodėl ir kam.

o cia apie ka? atsakineji i mano posta, bet absoliuciai nieko i tema.

> O ir išvis, kartais atrodai ant to savo mėgstamo rokenrolo užsiciklinęs.

kokio rokenrolo? cia visa roka taip vadini? ir leidi suprast, kad
kokybes ten nera ir nereikia?

> Tą tai taip, turbūt iš mobiliakų išlituotom elektretinėm kapsulėm būtų
> galima įrašinėt :)

kaip reikalavimai mikrofonui keiciasi priklausomai nuo muzikos stiliaus?