Tema: Re: dar apie irasu kokybe
Autorius: eMJei
Data: 2014-02-16 21:36:37
nu as zinau savo aparatus is vidaus, nebijau atsukti varzteliu ir
paziuret, prikist lituokli, netgi ir visai neblogai intervencijai (kaip
man) kur reikejo gana neblogai isigilint i schema.

ps.: ir netokiu kilmingu laideliu viduje maciau, ir visgi kazkokiu
ypatingu jausmu neturejau, uzsukes varztelius, ir prie RCA gnybtu
prijunges i savo vieta gan nepigu tarpblokini :)))