Tema: Re: dar apie irasu kokybe
Autorius: CodeC
Data: 2014-02-16 17:57:06
On 2014.02.16 15:28, Virgis wrote:

> Kodekai, man iki galo neaišku ko čia taip draskaisi ir įžeidinėji kitus.

tiesiogiai izeidineju tik konkrecius kvailius, absoliuciai
ignoruojancius ELEMENTARIUS fizikos desnius ir argumentus zmoniu, kurie
visa ta apratura pazysta ir ismano is vidaus, o ne is etikeciu.
netiesiogiai izeidima galejai rasti nebent ten, kur tau asmeniskai del
kazkokiu priezasciu norisi palaikyti kita puse, nei palaikau as.

> Reiktų kažkaip gerbti ir kitų nuomonę, juolab, kad ir pats esi neteisus.
> Ne konkrečiai šiuo atveju, bet ankstesniame fleime, kur tvirtinai, kad
> skirtumo tarp kabelių nėra ir negali būti, nes tu negirdi to skirtumo o
> ir teoriškai jo negali būti.

matai, tu atejai, nusprendei bei reziumavai kas teisus kas ne :) ka tau
atsakyt? galeciau izeist, bet nx to reikia. ne tu pirmas, ne tu paskutinis.

> tūkstančių, jis tikrai pakankamai kuklus. Bet ką man daryti, jei ir su
> kukliu komplektu (Cambridge DacMagic, Marantz PM32, kompas su pigiausiu
> USB kabeliu, Wharfedale Opus2 kolonėlės) girdžiu skirtumą tarp laidų?

tai kaip suprantu pasirasai ant perklausos? is 20 kartu visus 20
atskirtum kur koks kabelis 'groja' ?

> tarp kabelių. Jei EjMej, Icetomas sako, kad svarbus net maitinimo
> kabelis, linkęs su jais sutikti, nors pats nebandžiau, o ir neturiu

nu, cia ir yra atsakymas, kodel 'radai' kazkur izeidima. tu tiesiog nori
kazkuo tiketi, kas tau malonu ir idomu, tuo, kuo tiki dar keletas
tikinciuju. ir tau, ir jiems px visi argumentai bei faktai. taip kad
maziau zliumbk.

> Ir dar. Kolega, kuris man pardavė Van der Hul laidus tvirtino, kad yra
> didžiulis skirtumas tarp skaitmeninių koaksialinių laidų. Pats

tai niekas to ir neneigia. pats savaime audio koaksialinis laidas yra
nesamone, kurios neturi buti sistemoj, tai ka cia toliau gilintis ir
diskutuot. kad skirtumai yra, tai nereiskia, kad kazkuris vienas
geresnis uz kita. kuo matuoji ta geruma? subjektyvia nuomone?
tas pats, beje, galioja ir tarpblokiniams laidams. kai ismatuosi
moksliskai su prietaisais, tada galesim pratest diskusija.
o siaip, isikalk i galva viena paprasta trumpa tiesa - ten kur girdisi
skirtumai tarp laidu, sistemoj yra kazkas (kazkuri dalis) SMARKIAI
bloga.  normalioj sistemoj skirtumo tarp laidu nera ir buti negali.
bet tu...

> neklausiau, bet kolegos nuomone tikiu

....tikek, tuo kuo norisi tiket. o kai pasirasysi ant testo ir
perklausos, tada galesi apeliuoti i pagarba is mano puses, kolkas nera
uz ka, pagal tai ka rasai.

> Prašau gerbti ir mano nuomonę, nes aš irgi profesionalas su muzikiniu
> išsilavinimu, klausą turiu tikrai gerą.

leidziu sau ja ignoruoti. kaip ir visu krikscioniu.