Tema: Re: dar apie irasu kokybe
Autorius: Virgis
Data: 2014-02-16 18:29:49
2014.02.16 17:57, CodeC rašė:

> [...]
> nesamone, kurios neturi buti sistemoj, tai ka cia toliau gilintis ir
> diskutuot. kad skirtumai yra, tai nereiskia, kad kazkuris vienas
> geresnis uz kita. kuo matuoji ta geruma? subjektyvia nuomone?
> tas pats, beje, galioja ir tarpblokiniams laidams. kai ismatuosi
> moksliskai su prietaisais, tada galesim pratest diskusija.
> o siaip, isikalk i galva viena paprasta trumpa tiesa - ten kur girdisi
> skirtumai tarp laidu, sistemoj yra kazkas (kazkuri dalis) SMARKIAI
> bloga.  normalioj sistemoj skirtumo tarp laidu nera ir buti negali.

Na, mano nuomone (kaip baigusio muzikos akademiją), muzika ne mokslas o
menas. Sako ji artima matematikai, bet fizikai ko gero nelabai.
Manau laidų matavimai su prietaisais beprasmis reikalas, geriau tiesiog
paklausyti.

Matai, aš žinau kaip skamba tarkim obojus, anglų ragas ar voltorna.
Žinau net kaip skamba Steinway fortepijonas. Ir girdžiu, kad tie
instrumentai skamba kitaip, naudojant kitus laidus. Tai ką dabar daryti?
Matuoti prietaisais laidus? Man to nereikia, man svarbesnė muzika už fiziką.

Gal galėtu patarti, kas mano sistemoj STPRIAI BLOGAI, kad girdžiu skirtumą?

O šiaip sėkmės, testui nepasirašau, nematau prasmės kažką įrodinėti,
nors kolega radijo elektronikas, kai kartu pasiklausėm ir palyginom
skirtingą aparatūrą ir laidus, pripažino, kad S90 ne pačios geriausios
kolonėlės pasaulyje. Kad laidai gali skambėti skirtingai, jam taip pat
buvo atradimas. Tiesiog klausėm ir lyginom, nieko nematavom.

Virgis