Tema: Re: dar apie irasu kokybe
Autorius: AS
Data: 2014-02-14 18:18:02
"Virgis" <virgis_No_Spam@lmta.lt> wrote in message
news:ldgjqe$ulq$1@trimpas.omnitel.net...
> .... Tie iskraipymai greiciausiai padaryti specialiai, profas tikrai taip
> netycia nepadarytu, net muzikos akademijos garso rezisuros studentas :)

Nesu Metalicos fanas, tai ne apie ja ciamano pasebejimai. Nustebino mane
kitas dalykas. Kazkaip pasimaise po ranka E.Claptono vinilas "Riing with the
King", tai sugalvojau palyginti skambejima su CD. CD grotuvas toks nevisai
piguva, kiti komponentai irgi normalus. Skambesys skiriasi gerokai ir labai
juntamai. CD failus atsidarius kompe, viskas paaiskeja - visas garsa
suvarytas i grazu staciakapi remeli. Na, aisku, cia nieko naujo, toks jau
paskutiniu poros desimtmeciu trendas. Kilo mintis palyginti dar ir
SuperAudioCD i ta kompanija. Cia ir buvo diziausias nustebimas, bent jau
man. SACD failai matomai maziau keturkampiai, bet kompresuoti, oi kaip
kompresuoti. Skamba irgi tik vos geriau uz RedBook varianta.... Vinila
persikeliau i kompa, tenai visai kitas vaizdelis. Jei kompresijos ir buta,
tai tikrai visiskai ne tas lygis. Priejau ivados, kad to pacio iraso daromos
3 skirtingos versijos - vinilui, CD ir SACD. Labiausiai liudina, kad SACD
buvo paleistas toks kaip rimtesnis, lyg ir audiofilinis formatas, bet sitaip
"tvarkant ir apdorojant" irasus, nelabai jis turi prasmes. Akivaizdu, kad
zinomas trendas izenge ir cia, betgi rinka ir tiksline auditorija tai
visiskai kita. Kazin ar pekantys SACD ju klausysis per piscialkes ir
boomboxus. Va, liudna buvo, issikalbejau., tsakant...