Tema: Re: dar apie irasu kokybe
Autorius: AS
Data: 2014-02-15 20:10:48
"Gediminas" <gedas@gedas.lt> wrote in message
news:ldo6jq$jna$1@trimpas.omnitel.net...
>O galetum detaliau paaiskinti ka reiksia visas garsas suvarytas i
>staciakampi remeli? Gal paveiksliuka koki? Cia siaip del bendro supratimo
>kas yra kas. As esu labai daug ivariu signalu ir ju spektru prisiziurejes.
>Todel idomu ka vadini staciakampiu remeliu.

Slengas cia toks. Nerandu dabar staigiai nei CD, nei SACD failu. Kazkas
labai panasaus matosi kaip cia aprasyta:
http://askearache.blogspot.dk/2010/11/lets-call-truce-in-cd-loudness-war-blog.html
Esme, kad ten amplitude labai iskelta, tylios vietos darbiau isgarsintos.
Visa tokio failo ilgi sustumus iki tiek, kad tilptu i ekrana, pasidaro toks
gan taisyklingas staciakampis vaizdelis. :) Visi maksimumai pasibaigia tam
paciam lygy ties 0 ar beveik. Normaliai irasius, to niekada nebuna.
Viena-kita vieta pasitaiko iki netoli maksimumo, bet didzioji failo dalis
buna ivairiai pavingiuojanti priklausomai nuo garsumo amplitudes.

> Ir siaip idomi tema. Nesu is karto nusistates kazkokios nuomones. Norisi
> issigrininti tiesa. Bet logiskai mastant, jei buciau tas kur garsa
> masterina. Kam papildomai kazka daryti, kai nukencia kokybe ir uztrunka
> laiko?

Laiko ten jau labai daug netrunka, ypac dabartiniu laiku kompais. O vat kam
kokybe gadinti, tai jau pridiskutuota daug. Daznai tiesiog toks uzsakovo
noras buna, kad garsiau girdetusi, nei visu kitu.