Tema: Re: 1a
Autorius: spakainas
Data: 2012-06-27 13:51:25
Na įtarimų ir aš turiu, gali visko būt, bet tai vistiek geriau nei
įmontuojamos į lubas, tų tai vengčiau kaip velnias kryžiaus, nes jų net
pasukiot negali.
Aišku, kai yra vietos ir galimybių, tai geriau daryt kaip priklauso, nu
bet jei norisi namų kino, o vietos nėra, tai kaip kompromisas turėtų
sueit ir palubėj...