Tema: Re: 1a
Autorius: Icetom
Data: 2012-06-25 11:30:39
>Nepigu :)

Bet turėtų būti gerai. Teko pamaigyti šį variantą būnant parduotuvėje, visai
kitaip lankstosi laidas nei kiti a lia variniai variantai.

Dar beje kalbant bendrai apie kolonėlių laidus. Apsupties kolonėlėms kiek
suprantu vis tiek reikės link 10 m ilgio laidų. Taip pat reikia nepamiršti
ir kolonėlių varžos, kuri veikiant kolonėlei laisvai pasieka 4 o gal net ir
2 omus tam tikrais atvejais (nepriklausomai, kad gamintojas nurodo, jog tai
8 omų kolonėlė).
http://www.audioholics.com/education/cables/speaker-cable-gauge
http://www.tnt-audio.com/clinica/awg_e.html

Tad lieku prie tos pačios nuomonės -galinėms kolonėlėms ir toliau naudosiu
bent apie 13 AWG arba 2,5 mm2 laidą

>Beje, buvau belcanto vakar su kambariu schemom, laaabai liuks zmogus
>pakonsultavo :)

Ir ką patarė?

>lubas (ne nezinojau apie akustines GKP)

Bet yra net tik lubos, bet ir sienos ;). Tad jei jau nori akustiškai
paruošti kambarį...

>O del senuku laidu - ten ne tokie patys kaip lemona/rcl/biciuliai/evita/...
>?

Nežinau kas ten ką prekiaują, bet tik patariau išsirinkti kokybišką variantą
(jei jau planuoji po tinku lipdyti). Pats esu nusipirkės TASKER gamintojo
galinėms kolonėlėms. Berods RCL pirkau. Bet per trumpai dar naudoju, kad
įvertinti, jog neoksiduojasi ar pan.