Tema: Re: 1a
Autorius: Icetom
Data: 2012-06-26 10:09:43
>Kaip jau minejau - laidai (gale bent 2.5mm, priekiui bent 4)

Na va jie tokios pat nuomonės ;).

-kolonkiu isdestymas (pvz. 2a gale bus 3, prisides centrine-galine)

Jei jau darai apsupties "burbulą" ne geriau iš karto padaryti 7.x išdėstymą?

>ju tipas (galinems visur visgi i lubas montuosiu, kas dziugina estetine
>prasme)

aš vis tik dėčiau ką nors į sienas (jei leidžia sienų konstrukcija ir pan.).
Pvz Paradigm ir begalę kitų gamintojų
http://www.paradigm.com/products/products-by-category/in-wall-in-ceiling

Nepamiršk, kad darant daugiakanalę sistemą geriau rinktis vieno gamintojo
kolonėles, kad išlaikyti taip vadinamą vienodą tonalinį balansą.

P.s. neįsivaizduoju, kaip tektų pvz. Audyssey garso valdymo sistemai
sukalibruoti garsą, kai kolonėlės būtų lubose :/ . Mano nuomone lubose
montuojamos kolonėles naudojamos kiek kitai paskirčiai. Kaip pvz. minėjo
Ozzy - sėdi vonioje ir girdi fone muziką...

>Na pradziai bent jau nesinori ziauraus aido, tai lubos manau gan zenkliai
>pagelbetu :)

Pirmoje eilėj reikia žinoti, kas dedasi tavo kambaryje, tai yra išmatuoti jo
akustines savybes ir pagal tai parinkti sprendimus? Bet čia jau reikia
prašyti pagalbos, kas nusimano patalpų akustiniame paruošime.