Tema: Re: kaip deliotumet kolonkes?
Autorius: ozzy
Data: 2012-06-26 08:41:53
Tu dar tik planuoji o as sakau tau is asmenines patirties. Isnesiau tv
is miegamojo isvis ir nekiek nesigailiu. Is vienos puses sakysi
nenaudojamas kambarys, bet poilsio prasme visa laika paruostas nusnaust,
pailset minutei ar tuopaciu laptopu pabrauzint, lylu ramu vesu.

Kas del finansu nededamas nieko miegamajame siame etape gali daug
geresne sistema imti ten kur jos is tikro reikia svetaineje..