Tema: Re: kaip deliotumet kolonkes?
Autorius: Fla
Data: 2012-06-26 20:37:31
On 2012.06.26 08:41, ozzy wrote:
> Tu dar tik planuoji o as sakau tau is asmenines patirties. Isnesiau tv is miegamojo isvis ir nekiek nesigailiu.
> Is vienos puses sakysi nenaudojamas kambarys, bet poilsio prasme visa laika paruostas nusnaust, pailset minutei ar tuopaciu laptopu pabrauzint, lylu ramu vesu.
Hm, o kai TV buvo miegamajam, vis ateidavo kaimynas, ir garsiai sinchronini plaukima zhiuredavo? :)

O jei rimciau, tai viskas turbut nuo aplikos ir iprociu priklauso. Man TV miegamajam butinas.

> Kas del finansu nededamas nieko miegamajame siame etape gali daug geresne sistema imti ten kur jos is tikro reikia svetaineje..
Mano atveju, kol kas laiko paskirstymas tarp miegamojo ir svetaines turbut 95%-5%. Svetaines nenaudai :)
Ir siaip,  kol kas tik laidus reikia nusivest, ten kur ateity kazkas bus. O i kuri kambari kada pirkt aparatura
galima sprest veliau, pagal poreikius.

Anyway, dekui uz mintis. Reiks del visa ko gerai pergalvot, ar pakeitus gyvenama vieta, nepasikeis iprociai :)