Tema: Re: 1a
Autorius: Darka
Data: 2012-06-25 15:50:01

na, jei  esate "originalios" isvaizdos gerbejas, pirkite Cabbase. Nes mano
nuomone Io2 serijoje ne maziau kaip 3/4 vertes sudaro dizainas, o ne
kokybe..
O paprastai imontuojamoje technikoje vertinamas nepastebimumas, kad kuo
maziau kristu i akis - sienu spalva dazomos groteles ir pan..

"ozzy"  parašė naujienų news:js9551$g75$1@trimpas.omnitel.net...

Perdaug nesigilinus i parametrus tokios i parduotuve ar offica :) na gal
dar terasa..