Tema: Re: 2a
Autorius: Icetom
Data: 2012-06-19 10:44:24
>o kaip gi visos tos Audyssey sistemos, kurios atitinkamai su neteisingais
>nuotoliais turetu paderinti garsa ir isspresti sia problema ? :)

O ką jos padės, jei kolonėlės bus ant žemės ar palubėse :/?

>Sakyciau cia del to neskambejimo per grieztai pasakyta, kur tik tu
>koloneliu nemontuoja, ir i lubas, baldus ir pan.

Tai jo, tokie sprendimai tinka, jei nori "ambient" muiliuko, mano nuomone.
Jei nori pasijusti arčiau kino teatro salės, reikia padirbėti su kolonėlių
išdėstymu ir pan. Dolby ir pradeda naudoti kolonėles lubose, bet "truputį"
kitame lygyje:
http://www.hometheater.com/content/dolby-atmos-demo
http://vimeo.com/40699179

O dar prisiminus "Prometheus" filmo sceną, kai leidžiasi planetoje kosminis
laivas ir salėje per tavo kūną pumpuojamas oras lyg būtum šalia to kosminio
laivo nusileidimo vietos ir tiesiog "jauti" variklių tūtų pulsaciją. Tai iš
vis kvepia vieno-poros subų po 10-12 k Lt įsigijimą tokio efekto
atkartojimui normalesnio dydžio kambaryje :)

>Ne kiekvienam ir reikia "idealaus"  skambejimo, uztenka ir "pakankamai
>gero"

Manau, geriausiu atveju būtų "pakankamas" nepasirūpinus kolonėlių aukščiu ir
pan.