Tema: Re: 2a
Autorius: Fla
Data: 2012-06-22 23:55:32
teip :) gerai dziundzes ir kt. ertmes turetu atrodyt 3.5m x 2m dydzio,
per visa siena, ir dar su surround garsu :) bus baisu kad neprarytu..

o jei rimtai, tai man asmeniskai lovoj filmus zet patogiau, nei ant
sofu, foteliu, ir kt. taburechiu atmainu :)
turbut senatve, norisi kad kojos aukstai butu ..