Tema: Re: 1a
Autorius: ozzy
Data: 2012-06-25 10:46:01
Na suprantu sudet tokius kabelius dviem priekinem, be sudurimu po kokius
3m i sonus max. Bet leist tokius metrus i surroundus, gala tai mano
kuklia nuomone marketingas, na bent jau nesiai spykeriu kategorijai..
Paciam yra teke matyt ir grynai sidabrinius kabelius...

Del gipskartonio sudominai. Bet tos skyles jauciu nekaip bendram
interjere ziuresis?