Tema: Re: kaip deliotumet kolonkes?
Autorius: ozzy
Data: 2012-06-26 21:46:36
Ne kaimynas bet, pastoviai suversta, maistas lovoje :) trupiniai, nuo tv
patalpa kazkiek prisyla, dulkes, roletai uztraukti kiaura para ka
nespigintu i ekrana :)) Seip guledamas uzlenkes galva pavargsti daug
labiau nei sededamas ir ziuredamas :) ce aisku skonio reikalas sekmes..

Miegamajam didelio subo ir pilnavercio priekio kazkaip neisivaizduoju..
nu nebent miegamasis koks minimum 25-30m2