Tema: Re: Iš kur siunčiatės FLAC'us ?
Autorius: eMJei
Data: 2011-08-13 19:13:34
Fizikos turejau 10 metinis, 12 klase. Galiu atskenuot trimestra (bendras
vidurkis 9,538). Su kokiu pazymiu pats fizika baigei? Manau kad laidoj
buvoj geriausias. Per kontrolinius man mokytoja duodavo kitokias
uzduotis, nes iprastos, kurias spresdavo klases draugai, matyt per
lengvos :) Nu bet pats zinai kosk fizikos kursas mokyklinis... pradmnenys..

bet cia tiesiog turejau parashyti tai, nes visikai klaidingas teiginys
del 4to.

griztam prie temos objekto.

As suprantu kad sutampa inputas ir outputas, pritariu kad abiejuose
laido galuose yra po 230V. Bet jeigu yra skirtumai muzikos, garsu
atkurime, vadinas reikia galvoti kazkaip "out of the box".