Tema: Re: Iš kur siunčiatės FLAC'us ?
Autorius: Bronco
Data: 2011-07-28 01:54:14
On 2011-07-27 21:55, Virgis wrote:
> Įdomu. O kaip gauti loginą? Kur kreiptis? Būčiau rimtas klientas :)
>
> Virgis

Tik su pakvietimu. Kitaip jokių šansų. Be to labai griežta atsakomybė
pakvietimų siuntinėtojui. Ban'o gavimas už apsikiaulinųsį pakviestą
asmenį - labiau nei realu. Pakvietimus gauna tik uploaderiai
priklausomai nuo jo klasės. Pvz. paprastas uploaderis gauna 1 pakvietimą
per 3-is mėnesius, jei aišku, sugeba išlaikyti tuos 3-is mėnesius
uploaderio statusą :D Žiauriausias trakeris, kokį tik aš žinau :) Bet
užtat patys teisingiausi ir griežčiausiai prižiūrimi rip'ai tarp visų
man žinomų trakerių :)

Pirmą kartą prieš kokius 8-is metus aš ant jo užsiroviau netyčia, tada
dar lengviau ten buvo patekt, tai staigiai per neapsižiūrėjimą (FAQ
neskaitymą) gavau ban'ą :) Antrą kartą po poros metų ten patekau vargais
negalais. Pamenu, vos ne CV teko rašyt, pagražintą ditirambais apie mano
muzikos skonį, IT gabumus ripinant ir pan. :)) Nuo to karto labai
įdėmiai skaitau visas jų taisykles, nes ten žingsnis į šoną - SUŠAUDYMAS :)

Prieš maždaug du metus šiame grupse daviau 2 pakvietimus dviem žmonėms,
kurie man dievagojosi, jog labai viską moka, labai jiems reikia, labai
rūpinsis reitingu ir pan., bet istorijos pabaiga liūdna - 2 tuščiai
sudeginti pakvietimai ir dėl to aš dar trečią turėtą pakvietimą
praradau. Gerai, jog bent neprisikiaulino ten per daug, nes būčiau pats
ban'ą gavęs. Tad užuojauta, bet niekuo padėt negaliu. Vienintelis realus
būdas ten pakliūti, susirasti DRAUGĄ, kuris jumis pasitiki ir yra
minimum pastovus uploaderis. O tokie į metus gauna NET 4-is pakvietimus
:) Aš šiuo metu neturiu Uploader teisių, todėl jokių pakvietimų neturiu
ir neturėsiu artimiausiu metu. Apgailestauju.