Tema: Re: Iš kur siunčiatės FLAC'us ?
Autorius: Bronco
Data: 2011-07-29 01:52:57
On 2011-07-28 23:20, eMJei wrote:
> tai
> jei sios salygos pildomos, kam piratauti???
>
> aij..

Nekalbėsiu už visus, tik už save. Bet nenustebsiu, jei tai ką pasakysiu,
būdinga daugeliui melomanų.

Jei aš einu į parduotuvę pirkti kažkokį daiktą, aš galiu ji ten
pačiupinėti, pavartyti, gal net pabandyti. Jei nusipirksiu ir išpakavęs
namie pamatysiu, jog jo kokybė manęs netenkins, galiu gražinti. O kaip
yra su muzikos įrašais? Kaip žinoti, ar įrašas tave tenkina tiek
tūriniu, tiek kokybe, jo "nepačiupinėjus"? Gi, visiems kas domisi muzika
ir laiko save bent truputį audiofilu, yra seniai žinoma, jog rinkoje
pilna originalių audio cd su BAISINGOS KOKYBĖS įrašais juose! Net
griežčiau pasakysiu, yra tik nedidelis procentas su geru įrašu, visa
kita loudness race produktai. Jei iš manęs tyčiojasi įrašų kompanijos,
kodėl aš neturiu teisės prieš pirkdamas pasitikrint?

Būtent tą ir darau. Atsisiunčiu kažkieno kokybiškai nuripintą diską,
paklausau, jei viskas su įrašu OK ir tai yra MANO MĖGSTAMAS atlikėjas
arba (labai svarbus momentas) naujas, man nežinomas patikęs atlikėjas su
geru įrašu, AŠ JĮ VĖLIAU NUPERKU! Nuperku iš principo, nes man malonu
turėti tokį diską savo kolekcijoje. Ir nesvarbu, jog jis vėliau joje
guli net neišpakuotas, nes klausau atsisiųstą lossless versiją :)

Konkretizuojant. Katės maiše neperku, šūdo gamintojų neremiu. Viską, kas
yra teisingai įrašyta ir man patinka, nuperku. Plius nuperku netyčia
atrastas naujoves, kurių be tokio "piratavimo" aš niekad neišgirsčiau,
nes radijo neklausau, muzikinių kanalų nežiūriu. O ir kam juos klausyt
žiūrėt, kai mano kolekcijoje apie 600-700 originalių cd, pora didelių
stalčių originaliu muzikiniu dvd-video ir jau BD pradėjo kauptis. Galiu
patikinti, jog mano "piratavimo" pasekmės - padidėjęs muzikos pramonės
pelnas, o ne atvirkščiai.

Kitas dalykas. Aš daug pažįstų žmonių, kuriems muzika iki lemputės, bet
mp3-ioškes kuo puikiausiai siunčiasi iš interneto, t.y. piratauja. Bet
aš galvą guldau, jog jiems kažkokiu būdu uždraudus siųstis muziką iš
interneto, jie vis tiek nenupirks nei vieno originalaus disko. Nes
nepirko ir iki interneto išplitimo, nepirks ir po jo uždraudimo. Klausys
radiją ar skolinsis. Jei žmogui muzika nėra vertybė, o tik fonas, pirkti
jo nepriversi. Faktas. Tad muzikos pramonės interesais "besirūpinančios"
kontoros nuostolius dėl piratavimo internete didžiąja dauguma atveju
skaičiuoja visiškai "iš lempos".