Tema: Re: Iš kur siunčiatės FLAC'us ?
Autorius: Bronco
Data: 2011-07-31 00:11:40
On 2011-07-30 20:40, padugne wrote:
>   “Going to sue customers for file
> sharing is like trying to sell soap by throwing dirt on your customers.”

HA ha ha :D

Začot!

> Merrill profiled the file sharing behaviour of people who used Limewire
> against the top iTunes sales and the biggest iTunes buyers were the same
> as the highest sharing “thieves” on Limewire.
>
> “That's not theft, that's try-before-you-buy marketing and we weren’t
> even paying for it… so it makes sense to sue them,” he said wryly.

Nu va, tą ir reikėjo įrodyt ;) Kaip tik šiandien Vokietijoje nupirkau du
audio-cd, kurių lossless jau seniau turiu atsisiuntęs iš p2p. Tas kas
domisi muzika, tas ją ir perka, o "piratavimas", tai tik "prekės
pačiupinėjimas" prieš perkant. Visi kiti, kurie siunčiasi "šiaip sau",
jei negalės "piratauti", vis tiek nepirks, tad realūs leiblų nuostoliai
dėl piratavimo internete geriau paskaičiavus gali paaiškėti, jog tai ir
ne nuostoliai visai, o nemokama reklama, t.y. pliusas vietoj minuso.

Ir dar viena mintis. Jei įvairi muzika yra laisvai prieinama visiems
nemokamai (piratavimas), reiškia taip kuriamas gausus melomanų ratas,
kas suponuoja vėlesnį dalies jų "evoliucionavimą" į kolekcionuojančius
originalius įrašus. Todėl drąsiai galima teigti, jog kažkaip nukirtus
nemokamos muzikos šaltinius nuo internautų, susidomėjimas muzika metai
iš metų mažėtų, kas sąlygotų melomanų skaičiaus mažėjimą ir perkančių
muziką skaičius irgi mažėtų. Ar yra tokią mintį patvirtinantys faktai?
Yra! Visa po antro pasaulinio karo CCCP žmonių karta :) Muzika iš
užsienio prieinama nebuvo, todėl užaugo visa karta be jokio muzikos
poreikio. Aš kiek tos kartos asmenų žinau, visiems muzika iki lemputės
:) O va karta, kuri subrendo atsiradus juostiniams magnetofonams ir
"piratavimui", užaugino begales melomanų ir visi jie vėliau, kai tik
gavo tokią progą, prisipirko vinilų, audio-cd ir t.t..