Tema: Re: Iš kur siunčiatės FLAC'us ?
Autorius: zZz
Data: 2011-08-12 23:47:42
Turiu idėją! Jei yra ilgas kabelis (>5m) ir reikalingas daugkartinis paketų
kartojimas nesutampančiam korekciniam paketui - tada įmanomi trukdžiai
atkūrimui: reikia garsą palikt nepertraukiamą, kai tuo pačiu jis
neteisingas, nes reikia papildomo srauto. Ir tokiu atveju būna per maži
buferiai, o tam, kad buferis tenkintų tavo įvardijamą sąlygą real-time,
turėtų būti ne didesnis, nei 48ms.