Tema: Re: Iš kur siunčiatės FLAC'us ?
Autorius: Icetom
Data: 2011-07-31 11:33:17
>Nu va tau solidi suma i saltini yra QB-9tukas,

Na manau, ne tik man būtų. Man asmeniškai, šis gaminys - nusipirkai ir
pamiršai apie šaltinio paiešką ;)

> bet prie jo reikia kompo/NAS/kaupyklu ir pan.

O ką kompas. 1--2 TB HDD turėtų užtekti pradžiai. Vis tiek , kai daug
parsisiunti,  vėliau neperklausai visų įrašų.

> beto kiti sistemos komponentai negali buti NAD 32XBEE ....

Na pradėti tai reiktų nuo kažko :D

>o paklausiu gero vinilo shaltinio, supranti kad ne i ta puse eini, ir nors
>skaitmenai gerai, abieju frontu "nepatempsi" tenka rinktis..

O čia tai nesutinku. Netikiu, kad 24/96 ar net 24/192 nusileis tam vinilui.
Man vinilas= cackinimasis-žaidimas su ta visa plokštelės paleidimo procedūra
ir pan..
Štai vakar Hifi Choice (rugsėjo Nr.) perskaičiau, kad per 2012 CES parodą
turėtų būti paskelbta, kad visos pagrindinės įrašų leidimo kompanijos paleis
į rinką losless įrašus 60-70 laikotarpio 24 bitų formate. Man tik tame
straipsnyje kelia neramumą dažnokai minimas žodis "re-mastered" :/ .