Tema: Re: Iš kur siunčiatės FLAC'us ?
Autorius: Bronco
Data: 2011-07-28 15:30:52
On 2011-07-28 07:24, meska wrote:
> jei prieini gal gali pažiūrėt koks jų support emailas? Atjungė mane po
> trijų mėnesių nieko neveikimo, anksčiau būdavo toks banned at btumusic
> dto eu, bet dabar kaip jis ir nebveikia :(

Tame ir visas malonumas, jog norint prieiti prie jų suporto reikia
turėti GALIOJANTĮ loginą, nes jų suportas jų pačių forume, į kurį,
vėlgi, gali patekt tik su galiojančiu loginu :) Sistema tokia - jei
gavai ban'ą, net neturėsi kam pasiskųsti :D O baną gaut ten labiau nei
lengva. Tave, pvz. atjungė todėl, jog nepaskaitei jų taisykles, būtum
žinojęs, jog:

When are inactive accounts disabled?

     New accounts must be used to download at least 250MB within the
first 7 days, and need to seed more than 1GB in the first 30 days (Not
counting the 1GB start buffer). We want no spectators.
     Unparked accounts are disabled after 90 (Users, Senior Users,
Uploaders Lite), 120 (Uploaders), or 190 days (Uploaders Elite, VIPs).
     Parked accounts are disabled after 180, 240 or 380 days respectively.

Kadangi esi turėjęs ten loginą ir gavai baną, gali bandyti šitą
variantą, bet nusiteik, jog turėsi kažką svaraus jiems parašyti:

Externally, if you cannot log in (e.g. because you cannot reach the
site), or if you have been banned, you can always send a message to
btmusichelp eta gmail com. We check the inbox daily so it's also a
pretty fast way to get help.

Parašyk po to kaip sekėsi. O tiems, kas užbaninto logino neturi, galit
net nemėgint ten logino prašyt, tuščias laiko gaišimas.