Tema: Re: Iš kur siunčiatės FLAC'us ?
Autorius: eMJei
Data: 2011-08-01 12:32:54
On 2011.08.01 11:41, Icetom wrote:

> Jokių problemų, tik pinigų turėk tokiems "robotams":
> http://www.hfx.at/index.php?option=com_content&view=article&id=254&Itemid=127

Taip, cia yra sprendimai. Deja snekant apie lossless jie dazniausiai
pamirstami... ir suprantama del ko (kainos). taigi pliusuojam, Ayre QB9,
toks aparatas ripinimui...

> Kodėl RAID? Aš kuo daugiau duomiuosi tuo RAID, tuo labiau manau, kad tai
> ne namų naudotojų rinkai skirta paslauga/funkcija :/

o tai kaip tada, kas menesi daryt backupus? raidas nes, saugiau, ir
hassle free.

> O tu pajunk prie kompo su normaliu PSU, kad ir m2tech pigiausią
> asinchroninis USB->SPDIF perėjimą ir manau, maloniai nustebsi ;)

kad atirastu savotiskas "grip" ant muzikos, tai negirdejau dar, su
failais. Gripa tai kai jauti kai muzikos viskas kontroliuojama,
nepaplaukia, neisplauta, kai si savybe yra, atrodo visa kita stojasi i
savo vietas. Bet ir QB9tuko dar negirdejau, jei jis jau ta sugeba tai ir
$2000 uz naudota nera daug.