Tema: Re: Iš kur siunčiatės FLAC'us ?
Autorius: eMJei
Data: 2011-08-01 16:09:35
lingvistiniu metodais pasireme vagyste isvartom iki rekomendaciju :)

pasiemiau Windows diska, padariau jo image, ir "rekomendavau" 1000 zmoniu...

nusipirkau naujausia zaidima, padariau jo imgae, ir "rekomendavau"
tukstanciui zmoniu..

galu gale nusipirkau knyga, su fastbookskaneriu atskenevau, sudeljau i
interneta, ir taip rekomendavau 100.000 zmoniu..

ir visiskai nieko nereikia kad antraja zaidimo versija, isigis dalis tu
kurie bande nemokamai gauta primaja, arba kad dalis sugrish i knygynus
ir nusipirks antraja romano dali...