Tema: Re: visatos buvis ir ateitis
Autorius: Shell
Data: 2011-10-12 15:38:31
Panašūs klausimai ir mane kankina, ir kol kas mano atsakymas - kodėl gi
ne? Paimkim paprasčiausią jau sugalvotą variantą - Conway gyvenimo
žaidimas (http://en.wikipedia.org/wiki/Conway%27s_Game_of_Life), kur
įvedus keleta žymiai paparastesnių taisyklių nei fizikos dėsniai, galima
gauti neįtikėtinų rezultatų. Ir visas šitas automatonas veikia be jokio
įsikišimo iš išorės...

Shell