Tema: Re: visatos buvis ir ateitis
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-10-12 15:06:56
jei domina shita tema, pasiskaityk, apie the chaos theory (butterfly effect
yra ish tos operos:). Trumpas atsakymas i tav klausima - kiekviena kart
skirtingai.
Ilgas atsakymas - niekas nezhino:) Nes net teorishkai noredamas sutalpinti
visa visata i viena 'hdd' turetum turet hdd kuris yra x kartu didesnis uzh
visata (kitaip tariant tas hdd savyje turetu ishsaugot ne tik informacija
apie kiekviena atoma visatoje, kas ir yra visata;), bet ir buti dar ish
kazhko padarytas.
Kitas klausimas (kuris mane kankino ilgai:) - kas butu, jei tiesiog
parashytum softa, su - the theory of everything - t.y. aprashytum, kaip
viskas saveikauja - nustatytum pradinius duomenis i 'beveik infinatly high
density tashkas ' ir paspaustum play - ar tai sukurtu virtualia visata ish
vienetuku ir nuliuku (sakykim eksperimentas daromas milionas metu i prieki,
su vis dar galiojanchiu moro desniu:), jei taip, ar jis toje visatoje galetu
egzistuoti 'gyvybe' sudaryta ish vienetuku ir nuliuku? Jei taip - ka jie
matytu zhiuredami i dangu? Kad ju 'visata' prasidejo ish niekur, kad ji
plechiasi (daugeja informacijos.. t.y. kai eksperimentas prasidejo jis svere
niekingus 5 gigus, ish kart paspaudus play jis pradejo generuoti baisinius
kiekius informacijos apie visus veiksmus taigi rama eda kaip reikalas;) ir
ta pletimasi lemia kazhkokia keista nematoma energija, kuri nesaveikauja su
nieku kitu (nes net tie patys skaitmeniniai zhmones palieka paskui save
informacija - tamsiaja materija, kuri inherintly yra nematoma, esant
sistemos viduje;)... va.. o paskui ash nusprendzhiau kolkas neberukyt;)