Tema: Re: visatos buvis ir ateitis
Autorius: Tadas
Data: 2011-10-11 15:04:17
> visiškai identiškos ir skiriasi tarkim tik tuo, kad linijoje B ateinantį
> penktadienį iš darbo gryšiu eidamas atbulas, o ne kaip įprastai. Visi fizikos
> dėsniai, visa logika ir įvykiai abiejose A ir B sutampa, bet B linijoje yra ši
> viena anomalija. Kodel mano sąmonė atsimena tik normalią liniją A?

Jei ateinanti penktadieni linijoje B grisi is darbo keturpescias,
tai zmona duos su kocelu per galva ir taps visiskai aisku,
kodel samone atsimena tik normalią  liniją A :)
O nuo sio momento A ir B prades skirtis nebeatpazistamai,
nes samone, gavusi su kocelu per galva visata matys visikai kitaip :)