Tema: Re: Linkas apie marsa, zmogaus kilme ir pan.
Autorius: locked
Data: 2009-07-07 01:29:41
ania? jei ka tai abėcėlė ans daiktas yr. nors siaip man px kaip ja kazkas
sugalvojo pavadint ir ar seka kas tuo pavyzdziu ar ne, nieko nekeicia tai ir
dramos nekeliu del sudu. kas desniai yra tai as zinau, ir apie ju galiojimo
ribas as pirmas beje uzsiminiau, kaip apie fakta kuris galimai isduoda jog
absoliuciai viskas ka zmones istyre ir uzrase gali buti salyginai teisinga
tik ziurint is ju paciu atskaitos tasko/esant ju erdveje. kazin ar kas nors
sugebetu bent teoriskai isivaizduoti kaip atrodo erdve ne su vienu laiku, o
tarkime dviem. zinant kaip dauguma supranta laiko savoka, arba sarysi su
sviesos greiciu, tai labai abejociau, nes jiem tai atrodytu grynu
gryniausias absurdas :) ir vien sitai jau turetu zenkliai sumazinti pas kai
kuriuos kylanti stipru uztikrintumo jausma jog mūsisko mokslo pasiekiami
rezultatai zmonija bent kiek priartina prie realybes kokia ji is tikro
_gali_buti_. ir kas blogiausia kad tai tik viena is teoriju kurios patiems
greicausiai ir nebus imanoma irodyt niekada, bo kaip ir sakiau galbut esame
tariamai "uzkonservuoti" i erdve su maziau ismatavimu :) bet tai aisku kas
tada belieka, nusisaut? :) todel ir nedingsta noras kuistis savo zmoniskame
moksle, zmonems patinka kazko siekti, viltis ir panasiai, savaime suprantama
kad ir tai gali kuo puikiausiai patenkinti daugelio alki. tiesiog tai
nesuteikia teises tapti egocentrikais ir jokiu budu nepervertint saves.
tik tiek :)