Tema: Re: Linkas apie marsa, zmogaus kilme ir pan.
Autorius: Rimantas Liubertas
Data: 2009-07-06 00:14:48
> visu pirma "fizikos" desniai yra sugalvoti zmoniu ir nieko nuostabaus jei
> kazkokia nesamone (nesamone zmoniu akimis) galetu jiems papriestarauti.

Na, tik patvirtini, kad nežinai nei kas tas mokslas, nei kas tie fizikos
dėsniai. Turbūt varlių akimis fizika kitokia?

> antra, jie gali buti su trukumais vien del to kad mes galbut matom ne viska,
> del musu konstrukcijos, bei erdves kuria esame riboti (cia jau kaip pavyzdi
> galima pakisti kad ir stygu teorija del vaizdumo, kuri teoriskai parodo kad
> galime nematyti visu ismatavimu), ypatumu :)

Aš neabejoju, kad gali prirašyti ir daugiau gudrių žodžių. Kas iš to?

> antraip niekas nekurtu teoriju
> pvz kvantiniams dalykeliams, kur standartines mat nelabai jau galioja. vat
> ir nepriestaravimas fizikai, tiksliau jos pakeitimas kad nepriestarautu.

Tai kvantiniai dalykėliai prieštarauja fizikai ar ne?

> pati fizika niekada sau nepriestarauja, nereik jos painiot su zmoniu
> nukeverzotais fizikos desniais, kurie tera tik uzrasas ka zmogus mato
> (sakydamas mato turiu omeny isvadu daryma remiantis savo erdves
> perceive'mentu, isivaizduok tarkim, pastovu ziurejima pro stikla kuris viska
> siek tiek keicia ir neleidzia net itart kad matoma ne viskas).

Aje.

> buti
> patenkintam ir sociam tuom? prasom, bet gal nereiktu aklai tiket kad tai
> galioja ir "uz stiklo" vien del to, kad daugiau ir negalime pamatyti kadangi
> esame ribojami savo erdves, kuri tera patalpinta i erdve turincia daugiau
> ismatavimu.

Mokslą ir mokslinį metodą „aklu tikėjimu“ gali vadinti tik žmogus visai
nesuprantantis apie ką kalba.

> betkokius, kad ir fizikos tyrimu

Ok, tai tada paklausiu, kokį faktą reikia prisiminti?

> tiki kad gali buti kazkas random? :) kad turi pasirinkimo laisve? o realiai
> tai bus chemine reakcija smegenelese kitaip ir negalejusi ivykt. zemiausiame
> lygyje nieko nera random.

Vaje, kur aš tai girdėjau, į kurį čia amžių grįžtam? Ir ne visada būtina
leisti į žemiausius lygmenis.

ic
--
http://rimantas.com/