Tema: Re: Linkas apie marsa, zmogaus kilme ir pan.
Autorius: locked
Data: 2009-07-06 06:46:26
"Rimantas Liubertas" <ic@rimantas.com> wrote in message
news:h2rc7j$l64$1@trimpas.omnitel.net...

> Ne.

ne tai ne. o koks skirtumas? tai zmoniu veiksmai.

> Keistai tu tikrovę supranti.

vaaa pagaliau... tai tu galvoji kad as ja suprantu ar kas cia? nes mano
pozicija siaip jau yra tokia, kad niekam is visos visatos negalima suprast
tikros realybes isskyrus isanalizuot ta erdve su savo matais i kuria
"pasiseke" pakliut. o gal cia buvo tavo meginimas pasakyti kad kazkokiu budu
supranti tikrove? ir kaip cia taip pasiseke paciam? kaip gavos islyst i
pilnaverte erdve (cia ne metafora jei ka) jei tokia yra? ar velgi uztenka to
ka matai, ka girdi, ir t.t. visu kiti zmogisku, logisku jutimu kad sotus ir
ramus jaustumeis?

> Nelabai suprantu ir ką tu vadini informacija.

as siaip jau irgi nelabai suprantu kuo pats remies. savo sapnais,
isitikinimais, knygom? kazkaip perdaug savoku tau atrodo lyg pirma karta
girdimos. ar nebusi kartais savamokslis kazkuriuo momentu nustojes dometis?
nes panasu kad kai kurias nesamones priimi uz tiesa, o kai kuriu net girdet
nenori :) ar cia tokiu budu pasireiskia remimasis ir tikejimas vien kazkieno
vadoveliais? tai patarciau paskaitinet ir kitas tu paciu mokslininku knygas,
kodel tik musu pasauly veikiancios formules domina?

> Mokslinikai? Rimtai? Su kažkuo painioji.

o gal pats praleidziat puse paciu literaturos? turiu itarima. kas tavo
nuomone butu kad ir Michio Kaku, Stephen Hawking, Alexei Vladimir
Filippenko, norisi suprasti kokie saltiniai visgi pati ikvepia platesniam
mastymui, gal tikrai kazkoki filtra uzsidejai ir tik puse to ka jie sako
priimi.